Maloprodaja soka od narandže opala je u Sjedinjenim Američkim Državama na historijski minimum, jer je taj nekada veoma popularni jutarnji napitak izgubio privlačnost među kupcima. Amerikanci su za četiri sedmice, zaključno sa 2. avgustom, kupili 34,96 miliona galona (1 američki galon je 3,78 litara) soka, što je za 9,2 posto manje nego u istom periodu prošle godine.Ta je količina najniža od kada se prate podaci, od januara 2002. godine. Maloprodaja soka od narandže dostigla je 18. januara ovogodišnji maksimum od 48,63 miliona galona, jer su Amerikanci, zbog hladne zime, kupovali mnogo tog napitka bogatog vitaminom C. No, od tog momenta prodaja je bila u neprekidnom padu...
Maloprodaja soka od narandže opala je u Sjedinjenim Američkim Državama na historijski minimum, jer je taj nekada veoma popularni jutarnji napitak izgubio privlačnost među kupcima.
Amerikanci su za četiri sedmice, zaključno sa 2. avgustom, kupili 34,96 miliona galona (1 američki galon je 3,78 litara) soka, što je za 9,2 posto manje nego u istom periodu prošle godine, pokazali su podaci analitičke agencije “Nilsen”.
Ta je količina najniža od kada se prate podaci, od januara 2002. godine.
Maloprodaja soka od narandže dostigla je 18. januara ovogodišnji maksimum od 48,63 miliona galona, jer su Amerikanci, zbog hladne zime, kupovali mnogo tog napitka bogatog vitaminom C. No, od tog momenta prodaja je bila u neprekidnom padu, navodi “Nilsen”.
Prema mišljenju stručnjaka, sve veći udio na tržištu zauzimaju energetska pića i razni egzotični sokovi. Pored toga, na pad popularnosti džusa od narandže utjecala je i visoka cijena. Cijena galona soka je 2. avgusta dostigla novi rekord od 6,44 dolara, što je za 4,1 posto više nego godinu ranije.
Rast cijene je, između ostalog, uvjetovan najnižim rodom narandži na Floridi u posljednjih 29 godina zbog bakterija koje izazivaju opadanje plodova s drveta prije nego što sazriju. Pri tome analitičari očekuju daljnje pogoršavanje situacije u sljedećoj poljoprivrednoj godini, koja počinje 1. oktobra.